| Znanstveni projekti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli financirani od strane MZOS-a (2007.-2011.g.) | |||
|---|---|---|---|
| Red.br. | Šifra projekta | Glavni istraživač | Naziv projekta | 
| 1. | 303-3031173-0983 | Elvi Piršl | Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju | 
| 2. | 303-3032453-2450 | Lorena Mošnja-Škare | Računovodstveni standardi za SME u Hrvatskoj: razvoj i harmonizacija s Europom | 
| 3. | 303-3030822-0813 | Ivan Jurković | Srednjovjekovna Istra: prostor zajedništva i suprotnosti (od VI. do XVI.st.) | 
| 4. | 303-3030822-0814 | Slaven Bertoša | Istarsko društvo XVI.-XIX. stoljeća: povijesne i kulturološke teme | 
| 5. | 303-3030822-0932 | Robert Matijašić | Naseljenost i gospodarstvo Istre od kraja prapovijesti do Bizanta | 
| 6. | 303-0000000-1320 | Goran Filipi | Istrorumunjske etimologije | 
| 7. | 303-0811403-2452 | Ljiljana Maurović | Reforma prava društva i korporativnog upravljanja u EU i hrvatsko pravo | 
| 8. | 303-3031173-0905 | Rita Scotti-Jurić | Interkulturalni pristup jezičnim, književnim i didaktičkim sadržajima | 
| 9. | 303-3012453-2449 | Ines Kersan-Škabić | Konkurentnost SME - formiranje klastera u hrvatskom gospodarstvu | 
| 10. | 303-0000000-0982 | Nevenka Tatković | ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu | 
| 11. | 303-0000000-2451 | Denisa Krbec | Održivi turizam u Hrvatskoj: Izrada akcijskog plana održivog turizma Istre | 
| 12. | 303-0000000-2592 | Sandra Krtalić | Koliko države ili kakav sustav javnih financija treba Hrvatska u 21. stoljeću? | 
| 13. | 303-3032453-2454 | Marinko Škare | Institucionalni aspekti i razvoj u procesu pridruživanja Hrvatske EU | 
| 14. | 303-0000000-2680 | Ivan Zoričić | Naglasna kolebanja u hrvatskome standardnom jeziku | 
| 15. | 303-3030822-0812 | Miroslav Bertoša | Elitne i marginalne skupine u Istri od XVI. do XVIII. stoljeća | 
| 16. | 303-0000000-0867 | Vesna Girardi-Jurkić | Antički cemeteriji i pogrebni ritusi na sjevernom Jadranu | 
 
         
                         
                         Pristupačnost
 Pristupačnost




